This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.
De digitale sessie 2016-12-28T09:41:11+00:00

De digitale sessie!

Er komen zoveel berichten over  je heen met informatie waar het in de zakelijke wereld heen gaat. Het ene nieuwsbericht wordt door het andere ingehaald. Dan komt er weer een blog van iemand die aangeeft welke trends er allemaal zijn en welke trends we moeten volgen en welke juist niet. Dan zijn er natuurlijk nog de klanten die graag steeds meer willen. De digitale wereld verandert snel. Als je alleen al kijkt naar de hoeveelheid data die we het afgelopen jaar hebben geproduceerd met elkaar dan is dat meer dan alle jaren er voor. De wereld en het zakendoen verandert in een rap tempo en welke keuzes moeten er gemaakt worden. Een digitale sessie houden kan geen kwaad.

DIGITALE SESSIE
Digital world future Web

Veranderingen volgen elkaar zeer snel op. De snelheid van transities nemen alleen maar toe. Waren we 15 jaar geleden nog brieven en faxen naar elkaar aan het sturen, tegenwoordig doen we alles digitaal. En e-mail heeft mogelijk ook al zijn langste tijd weer gehad. De jongeren van nu, de klanten van morgen, communiceren heel anders. Ze gebruiken veel meer de sociale kanalen dan we denken.

De website van jouw bedrijf is onlangs veranderd en aangepast aan de toen geldende SEO regels, maar zijn die nu nog steeds goed toepasbaar? Google verandert ook. Tegenwoordig wordt er veel meer naar het aantal bezoekers van je site gekeken dan het volstoppen met de juiste zoekwoorden. Zijn die dan niet meer van belang? Zeker wel, maar er komt meer bij kijken.

Hoe zit het nu eigenlijk met al die sociale kanalen en waar kan je nou werkelijk iets mee, moet je er eigenlijk wel iets mee? Wordt het nu Twitter of Facebook of zou Instragram of Tumblr meer iets voor je bedrijf zijn? En als je het doet, hoe pak je dat dan aan?

Kennis delen is dat het nou werkelijk waar het om draait? Je geeft toch niet zomaar alles prijs, je hebt er jarenlang voor gewerkt om het op te bouwen en stel je eens voor, de concurrent gaat er mee aan de haal. Je houdt het gewoon voor jezelf en slaat het ook nergens op. Of mis je dan toch een belangrijk punt?

Het aantal apps in de verschillende apps-stores neemt alleen maar toe. Zou het ook iets voor je bedrijf zijn om daar eens over na te gaan denken en het op te pakken. Maar hoe pak je het op en waar moet je aan denken.
Welke digitale trends zijn de komende jaren van belang , waar ga je heen en waar moet je op aanhaken of juist afhaken?

Een goede digitale sessie, een brainstormsessie, gewoon een gesprek, noem het zoals je wilt maar door zo’n gesprek helpen we elkaar verder. Er komen veel onderwerpen aan bod die helpen de directie en/of management in een bepaalde richting te kijken en te denken. Het ontwikkelen van een gedachte zullen we maar zeggen. Dit alles zonder verder verplichtingen richting vervolgstappen. Gewoon eens praten over wat er allemaal mogelijk is en past binnen je bedrijf.